Przejdź do treści

Wózki

Kilknij obraz aby powiększyć…

APOLLO DELTA JET 2

Delta Jet 2 jest jednym z najlepszych i najnowocześniejszych wózków motolotniowych dostępnych obecnie na rynku. To ultra mocny wózek o konstrukcji klasycznej z aluminiową golenią podwozia głównego, która idealnie sprawuje się na nierównych lądowiskach. Jest ubrany w kompozytową owiewkę o bardzo dobrych parametrach aerodynamicznych. W celu uzyskania maksymalnego opływu, osłonięto również silnik i tylne podwozie. Jest wygodny, ergonomiczny i ładny. Zarówno pilot jak i pasażer korzystają z przestronnych siedzeń i dużej przedniej szyby co chroni pilota i pasażera przed wiatrem i pozwala komfortowo podróżować nawet przy większych prędkościach. Niezwykle wygodny do lotów długodystansowych, które bez problemu można wykonywać mając zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów w standardzie. Delta Jet 2 może latać ze wszystkimi rodzajami skrzydeł Apollo (C15, C15TN, C-17, CXMD) i jest kompatybilny ze skrzydłami innych producentów. Standardowo montowane są silniki Rotax serii 912UL i 912ULS, ale istnieje również możliwość konfiguracji z innymi silnikami np. BMW. Opcjonalnie można zamówić pedały szkoleniowe do nauki latania, spadochronowy system ratunkowy, koła tundry, hydrauliczne hamulce na trzy koła, zaczep do holowania i wiele innych. Awionika i wyposażenie jest konfigurowane według upodobań klienta. Apollo posiada certyfikaty typu na Węgrzech, w Austrii, Grecji, Norwegii, Polsce i USA.

Kilknij obraz aby powiększyć…

APOLLO MONSOON

Apollo monsoon jest połączeniem i rozwinięciem modeli jet star oraz delta jet. Został zaprojektowany tak, aby zaspokoić wymagania klientów głównie ze Stanów Zjednoczonych a w prace rozwojowe zaangażowany by amerykański dystrybutor firmy apollo Tampabay Aeroport. Prototyp został wyprodukowany w 2007 roku i spełnia wszystkie założenia projektu. Podczas projektowania wózka monsoon założenia były jasne, musi on odpowiadać ergonomicznym i estetycznym wymaganiom amerykańskich klientów oraz musi operować z trudnych lądowisk. Monsoon ma ramę siedziska z Jet Star ze zmodyfikowanymi siedzeniami kompozytowymi z Delta Jet aby zapewnić więcej miejsca i komfortu obu pilotom. Kolejną różnicą są opony typu tundra. Na Węgrzech pasy startowe są głównie trawiaste, które w dużej mierze są złej jakości a na Florydzie głównie beton lub piasek, wiec dobrze jest mieć duże koła. Wózek ma całkowicie indywidualny nowy projekt zewnętrzny i wewnętrzny, od ramy po użyte materiały. Na życzenie zamiast kompozytu szklanego owiewka monsoona może być wykonana z karbonu. To bardzo mocny wózek o konstrukcji klasycznej z aluminiowa golenia podwozia głównego, która idealnie sprawuje się na nierównych lądowiskach. Monsoon może latać ze wszystkimi rodzajami skrzydeł apollo (c15, c15tn, c-17, cxmd) i jest kompatybilny ze skrzydłami innych producentów. Standardowo montowane są silniki rotax serii 582ul, 912ul i 912uls, ale istnieje rownież możliwość konfiguracji z innymi silnikami np. Bmw. Opcjonalnie można zamówic pedłay szkoleniowe do nauki latania, spadochronowy system ratunkowy, koła tundry, hydrauliczne hamulce na trzy koła, zaczep do holowania i wiele innych. Awionika i wyposażenie jest konfigurowane według upodobań klienta. Apollo posiada certyfikaty typu na Węgrzech, w Austrii, Grecji, Norwegii, Polsce i USA.

Kilknij obraz aby powiększyć…

APOLLO JEST STAR

Jet Star jest mocną i sprawdzoną konstrukcją, która jest wykonana klasycznie z rur ze stopualuminium. Posiada aluminiową goleń podwozia głównego, która idealnie sprawuje się nanierównych lądowiskach. Posiada opływową owiewkę oraz wygodne siedzenia.Standardowo posiada hamulec na przednie koło oraz zbiornik paliwa o pojemności45 litrów. Istnieje możliwość zastosowania zbiornika 60 litrów, który idealnie sprawdzi sięw lotach długodystansowych. Jet Star może być wyposażony w pedały szkoleniowe dlainstruktora, system holowniczy, spadochron ratunkowy, przednią szybę, hamulce na trzykoła oraz automatyczne pasy bezpieczeństwa .Wózek Jet Star może latać ze wszystkimirodzajami skrzydeł Apollo (C15, C15TN, C-17, CXMD) i jest kompatybilny ze skrzydłamiinnych producentów. Standardowo montowane są silniki Rotax serii 582UL, 912UL i 912ULS.Awionika i wyposażenie jest konfigurowane według upodobań klienta. Apollo posiada certyfikaty typu na Węgrzech, w Austrii, Grecji, Norwegii, Polsce i USA.